вівторок, 25 лютого 2014 р.

Людина і є інформація


Ми живемо в дуже цікавий час. Передбачити що буде творитися далі - просто нереально. Інформаційний простір, здавалося, заполонили повністю, однак насправді він рівнозначно й повністю вільний. Інформація всюди. "Бо думка ваша доходить лише до тих границь, до яких її допускають можливості вашого мислення" і в цьому хтось був правий. Так що ж робити? Перш за все: фільтрувати. Всю інформацію ніколи не "осилиш". Почнуться головні болі, можливо розпочнеться шизофренія, але всього знати не зможеш. Але чи є в цьому потреба? Перша властивість обмеженої людини - вона вважає себе розумною; перша властивість розумної людини - розуміти обмеженість свого розуму. Дуже важливо це зрозуміти. Інформація зростає з неймовірною швидкістю. Те, що ми навчилися два роки тому в професійній сфері - вже Є
неактуальним! Деякі революційні речі стають неактуальними за місяці, тижні, а деколи й дні. Те, що вчора здавалося революцією, стає застарілим за дуже короткий час. Думаю, це відео більш детальніше пояснить Вам до чого я веду:
Але не можна сказати що інформаційне поле і швидке його зростання та нарощення є поганим. Без нього ми б не ходили з IPod'ми, не було б USTREAM і ми б не змогли транслювати події з будь якого місця. Не було б можливості дистанційно вчитися в будь якому університеті, не було б Google та Prezi. Чому це все є? По-перше, бо інформація, яка була потрібна для створення цього лежала на поверхні, і хто хотів - той завжди знаходив. Важливим моментом в будь яких революційних та інформаційних винаходах відіграють люди. Всім здається що це якісь незвичайні люди, генії, але наспавді, таким генієм є кожен. Різниця між цими людьми лише в мотивації! Навколо нас стільки інформації, що якщо сфокусуватися на виборі якоїсь конкретної, дуже швидко можна стати фахівцем своєї справи.  І звісно, що в такий непростий час потрібно займатися своїм життям і розвитком себе як особистості: це і спорт і своє тіло, і вчити іноземні мови, вчитися фінансової грамотності, розвивати креативність та багато багато іншого. Середню освіту, ВНЗ та й взагалі будь-яка форма традиційної освіти, яку здобуває людина, в тій чи іншій мірі є не найкращою витратою часу. Тому обов'язково потрібно розвиватися всесторонньо та вчитися різним цікавим речм. Один з самих революційних чоловіків світу, Стів Джобс, дуже гарно розповів, як речі в його житті, які насправді не пов'язані між собою, допомогли створити революційний продукт. Промова Стіва Джобса перед випускниками Стенфордського університету. Три історії, які варто почути кожному. 2005 рік.

 І отже проходить трішки часу, ви вмієте і знаєте багато всього, і можете вести політику, типу: "Менше говориш - більше збувається" і намагаєтеся втримати свої знання всередині себе (а як ми знаємо всі знання і так у вільному доступі, залежить тільки від того як ти ними скористаєшся), або ж починаєте ними ділитися з світом! Зараз кожен, без зайвих проблем, може стати блогером, журналістом, лектором чи будь яким іншим джерелом розповсюдження інформації. Як нею ділитися? Ви можете розпочати вести блог як Я ;) Можете розпочати проводити вебінари(семінари в інтернеті), вести відео блог, вести stream з цікавих місць подій, писати статті в газети, журнали або можливо і видати книжку! І тут постає питання: як написати і опублікувати свою власну електронну чи паперову книгу? Як змусити людей купити її? Все простіше, ніж вигадаєте...Приголомшливий час. Зараз легко, як ніколи бути письменником, ділитися своїми думками і жити, допомагаючи іншим. Воно неймовірно тому що:
  • Просто, як ніколи, ділитися інформацією та своїми ідеями. Публікація книги доступна кожному
  • Хороші ідеї добре продаються
  • Немає жодних обмежень у публікації - книги лише один з варіантів
  • Не потрібно ніяких дозволів, щоб давати вихід своїм ідеям, і ви більше не обмежені місцем на книжковій полиці чи сотнею слів в газеті
  • Вам навіть не потрібні гроші, щоб видаватися
І це тільки початок.
1. Електронні книги - це простіше, ніж ви думаєте. Багато людей бояться писати свою книгу, або відкладають це на місяці й роки, тому що це здається їм занадто складним. Це не так. Можна просто зібрати кращі замітки у вашому блозі про рішення якої-небудь проблеми. Щось доведеться розвинути, щось додати і переписати все, в такому порядку, який ви вважаєте найбільш підходящим для вивчення даного матеріалу. Або можна взяти запитання читачів і відповідати на кожне з них в окремій, короткій статті. Вчинивши так, деякі митці пишуть книгу за кілька днів, розглянувши проблему в дуже обмеженому масштабі. Так і пише іноді Януш Леон Вишневський. А можете організувати раз на тиждень безкоштовний або платний вебінар і охопити безліч аспектів вашої теми, отримавши таким чином достатню кількість інформації, щоб зробити кінцевий продукт. Ваша електронна книга може бути спочатку дуже короткою (всього 10-15 сторінок), а потім бути доповнена серією таких же книг, можна зробити книгу побільше, або навіть зробити цілий набір, доповнивши аудіо і відео контентом - в останньому випадку, можна продовжувати розвивати продукт навіть після початку продажів. Після того, як ви визначилися з вмістом, публікація дуже проста - наберіть все в Word або Pages, експортуйте в PDF, і готово. Можна розширити публікацію та іншими форматами ( Kindle, epub, відео, аудіо), але для початку цього достатньо. Публікація книги, або будь-якого іншого цифрового продукту може бути дуже складною, якщо ви захочете її такою зробити, але немає чого так чинити. Робіть все просто і дайте вашим ідеям вихід.
2. Піар, Лендінг, і листи розсилки - це НЕ те, що насправді важливо. Існує багато шляхів онлайн -маркетингу, про які я не хотів би розповідати, тому що вони засновані на створенні величезних списків розсилки, промо-акцій і ідеальних сторінок «приземлення» ( landing pages). Так, ці речі працюють. Але в кінцевому рахунку, вони намагаються схилити до купівлі тих людей, які насправді нічого не хочуть купувати. Це неправильний підхід. Замість цього взаємодійте з людьми, які хочуть прочитати, те що ви написали і такі взаємини повинні бути засновані на довірі. Якщо людина вам вірить, їй не потрібно продавати. Якщо вона взаємодіє з вами, їй не потрібні докази, відгуки або фотографії «до і після». Він вже знає, як отримати користь, і вже хоче читати більше і більше ваших робіт. Коли ви досягнете цього, потрібно починати продажу, а ваша "сторінка приземлення " виглядатиме просто, як список того, що можна буде отримати після покупки. Як побудувати взаємини засновані на довірі читачів? Це легка і складна річ одночасно. Регулярно пишіть відмінні статті у вашому блозі. Швидше за все ви і так це робите. Важливо: піклуйтеся про читачів в першу чергу. Спливаючі вікна , що пропонують підписатися на розсилку, тонни реклами, всюдисущі соціальні кнопки і віджети - все це говорить читачеві, що вас більше хвилюють їх emai - адреси, like на Facebook та грошики отримані з реклами, а не те, що хочуть вони. Не потрібно нічого вище переліченого, дайте те, що вони хочуть і підіть з їх шляху. На цій нотці хочу наголосити, що в мене в блозі, як ви бачите, ніякої реклами немає взагалі ;) Ділюсь тільки тим, що справді вважаю потрібним, мене не можна підкупити і я не продаю статті на блогах. Люди почнуть вірити вам, і коли ви представите їм продукт (особливо якщо це буде без спаму і маркетингових фішок), вони скажуть: «Відмінно. Я довіряю тобі, Ромашка і я знаю, що це допоможе мені вирішити мою проблему». Вам не потрібно продавати.
3 .Немає жодних правил. Мені подобається писати, і я роблю електронні версії. Інші краще вміють робити відео. А треті відмінно ведуть вебінари. Немає жодних рамок у створенні вашого продукту, але він повинен вирішувати ті проблеми, які люди хочуть вирішити. Хочете створити простий PDF і не більше? Чудесно. Хочете додати скрінкасти, керівництва та інтерв'ю з експертами? Ще краще. А може хочете реалізувати це все в онлайні, щоб люди читали статті, дивилися відео на вашому сайті і могли отримувати постійні оновлення?Чудова ідея! Хочете щотижневі дзвінки вам, або інтерактивні форуми? Так буде зроблено! А може хочете ввести місячну плату за вебінари, або свіжий контент? Відмінно, я впевнений, ви й самі виберете найбільш відповідний вам шлях. Немає правил і в ціноутворенні: безкоштовно, $ 1.99, $20 , $49 , або $597 - як вам буде завгодно. Але пам'ятайте, що люди платять за вирішення проблеми, і, наприклад, скласти іспит на бармена дорожче ніж полагодити кран. Правил взагалі немає. Робіть те, що підходить найкраще вам і вашим читачам. Ви будете робити помилки, але це не кінець світу. Там де немає правил, не може бути суттєвих помилок.Ви вільні робити, що завгодно, а помилки допоможуть лише стати ще кращими.
Задаєтеся питанням яку саме інформацію нести? Ту, в якій ви є найкращими, ту яка характеризує Вас, ту, навчаючись в якій Ви самі будете рости, і звісно що ту, яка потрібна Вашому читачу! Успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар