Книги, якими всі захоплюються, зазвичай ніхто не читає
©Анатоль Франс

У цій праці Е. Тоффлер розробляє теорію постіндустріального суспільства, за його термінологією – "надіндустріальної цивілізації". Він ділить людську цивілізацію на три фази: сільськогосподарську фазу Першої Хвилі, індустріальну фазу Другої Хвилі та фазу Третьої Хвилі, яка за Е. Тоффлером, тільки починається. Спочатку Е. Тоффлер описує індустріальну фазу Другої Хвилі і ретельно змальовує картину нової цивілізації, що визріває сьогодні. Нова цивілізація, на думку Е. Тоффлера, настільки глибоко революційна, що ставить під сумнів усі усталені уявлення. Всі старі способи мислення, старі формули, догми й ідеології, незалежно від того, як високо їх цінували та якими корисними вони були в минулому, більше не відповідають обставинам.

Елвін Тофлер "Шок Майбутнього" (1970)
Бестселер останніх десятиліть. Автор звертає увагу на нечуваний темп , який характерний для сучасних культурних та політичних змін. Людство може загинути не через екологічні катастрофи, ядерної реакції або виснаження ресурсів. Шок, який відчувають люди, призводить до психологічного оніміння, до самої реальної небезпеки, яка підстерігає людство. Це головна загроза. Треба усвідомити її і по можливості усунути. Автор сподівається, що запропоновані ним заходи зможуть допомогти людині вижити в новій реальності і запобігти шок майбутнього.

Роджер Фішер, Вільям Юрі "Переговори без поразки" (1981)
Представлена робота витримала 15 видань в США, перекладена і опублікована майже в 30 країнах, належить до числа світових бестселерів. Автори - професори Гарвардського університету - жваво і популярно розповідають про культуру і методи ведення переговорів, причому не тільки дипломатичних, але на самих різних рівнях. Видання являє собою універсальний довідник з мистецтва ведення переговорів, як особистих, так і професійних. Навчити людей спілкуватися приємно і плідно - така мета цієї книги.
Автори цієї книги разом працювали над нею протягом чотирьох років.
Лі Якока "Кар'єра менеджера" (1980)
Кар'єра менеджера - книга від людини -легенди менеджменту, Лі Якокка. Автор книги змушений був піти з FORD, досягнувши піку кар'єри. Після цього він влаштувався в Chrysler і йому вдалося врятувати компанію від банкрутства. Автобіографію Лі Якокка можна вважати певним посібником з антикризового управління. У книзі викладаються методи виходу з кризових ситуацій, підвищення прибутку. Незважаючи на те, що з моменту написання книги - вже багато що змінилася, проте висновки і думки Лі Якокки не втратили актуальність. Автор виклав матеріал соковитим і яскравою мовою, короткими " рубаними " фразами, з грубуватим гумором.
Джек Траут, Ел Райс "Маркетингові війни"(1986)
"Маркетингові війни " видаються і користуються популярністю вже цілих 20 років. Чи не з першого дня виходу в світ книга стала настільним посібником для сотень тисяч професіоналів у всьому світі. Сьогодні неможливо знайти фахівця з маркетингу, керівника компанії або менеджера, який б не простудіював її. Що не знайти і серйозної роботи з маркетингу, в якій би автори не посилалися на "Маркетингові війни". Ювілейне видання містить коментарі авторів до тих подій, що були описані в оригінальному варіанті книги, і доповнено масою прикладів та кейсів.

Автори книги Кьелл Нордстрем і Йонас Ріддерстрале є професорами Стокгольмської школи економіки. Журнал Business Week включив їх до п'ятірки кращих в рейтингу International Guru League Table. Це книга про Нову економіку, сучасні напрямки економічного розвитку і про те, що це означає для країн, корпорацій і окремих людей.Обкладинка книги " Бізнес в стилі фанк " переконливо демонструє: світ змінився, знання застаріли, домогтися успіху може тільки той, хто відрізняється від усіх. Бути іншим значить сконцентруватися на тому, що думають люди, а не на тому, що роблять організації. Отже, немає більше "звичайного бізнесу", ми повинні перетворити його на "бізнес в стилі фанк".Книга перекладена більш ніж на 25 мов світу і видається в 25 країнах.
Хілл Ларі, Деніел Зіглер "Теорія особистості" (1976,1981,1992...)

Девід Маєрс "Соціальна психологія" (1983)

Роберт Кіосакі "Багатий тато, бідний тато" (1997)

Обидва батька процвітали в своїх кар'єрах, багато працювали все своє життя. Обидва мали суттєві заробітки. Проте один все життя вів фінансові баталії. Інший став одним з найбагатших людей на Гаваях. Один помер, залишивши свою сім'ю десятки мільйонів доларів, благодійні установи і свою церкву. Інший залишив рахунку для оплати. Обидва батька були сильні, творчі та впливові. Обидва давали йому поради, але різні. Обидва сильно вірили в освіту, але рекомендували різний курс навчання.

Книга вже стала бестселером у всьому світі. Успіх її простий: віра в свої сили, персональну увагу і безкорисливість по відношенню до інших - ось складові, які дозволяють бути успішною бізнес-леді і одночасно слідувати місії компанії Mary Kay ®, покращувати життя жінок у всьому світі.Книга містить в собі принципи ведення справ та постулати корпоративної культури, завдяки яким Мері Кей Еш неодноразово була названа однією з найуспішніших жінок в американському бізнесі, увійшла до списку 25 найбільш впливових жінок Америки і удостоїлася титулу «Жінка століття». Книга рекомендується власникам бізнесу, менеджерам, підприємцям, а також слухачам програм MBA.
Девід Шварц "Мистецтво мислити масштабно" (1959)

Неллі Власова "Мистецтво бути лідером" (2006)
Де лежить важіль , яким можна підвищити ефективність роботи своєї команди? Боротьба і примус вже не працюють в якості методів управління своїми співробітниками . У сучасному світі кращі результати і максимальний прибуток приносять нові закони і нові лідерські вміння, зовсім не зв'язані з силами подолання .Сучасний бізнес - лідер повинен вміти вводити в людей духовні програми (виховання відповідальності за своє життя , вищі людські цінності , бажання вчитися і рости , орієнтацію на клієнтів , кредит довіри , виховання командного духу і лояльності до фірми та ін.)
Дейл Карнегі «Як здобувати друзів і впливати на людей» (1936)
Дейл Карнегі - мабуть, це ім'я відоме майже всім, хто захоплюється особистісним зростанням і саморозвитком. Ну а тим, хто перший раз про нього чує, буде корисно знати, що ця людина була знаменитим викладачем і письменником, а також розробником популярних курсів з саморозвитку, продажам, корпоративного навчання, навичкам спілкування і публічним виступам. Найвідоміша книга Дейла Карнегі - "Як здобувати друзів і впливати на людей" - оптимістичні збори практичних порад і життєвих історій під загальним гаслом "Вір, що ти досягнеш успіху - і ти його доб'єшся". Хоча, я не можу виділити з його праць якусь конкретну книгу. Пропоную читати всі і повністю!
Діана Балько "Як стати зіркою по житті?" (2007)
Легко застосовні в житті техніки нейролінгвістичного програмування допоможуть вам знайти упевненість в собі, вибрати вектор руху на шляху до гармонійного успіху і намацати точку опори, щоб перевернути світ. Головне - практикуватися і вірити в себе!
Хочете стати зіркою - успішним, яскравим, неординарним, видатною людиною? Навчитися вигравати, зробити крок з жаб у принци і зробити це не у сні, а наяву? З НЛП немає нічого простіше! Ключ до процвітання у ваших руках. Це - не підручник з НЛП! Це прості рецепти справжнього щастя!
V "Менеджер Мафії" (2003)
У книзі "Менеджер Мафії. Керівництво для корпоративного Макіавеллі" автор без будь-яких прикрас намагається показати схожість між світом сучасного бізнесу і світом сицилійських мафіозі. Проводяться яскраві аналогії у веденні справ, в жорстокості методів цілях і прагненнях кожного учасника гри. Епітет книги: "Ти можеш досягти добрим словом і пістолетом більшого, ніж просто добрим словом." (с)Al Capone. Ставлення до книги в різних людей зовсім різне: від настільної книги, до дарма потраченого часу. Але Ви не зможете оцінити її не перечитавши від першої букви до останньої пустої сторінки.

Книга "Хто вкрав мій сир?" - історія подій, що відбувалися в якомусь лабіринті в пошуках шматочка сиру чотирма діючими особами. Цей шматочок сиру символізує все, до чого людина прагне все життя: хороша робота, гроші, свій будинок, свобода, визнання, душевний спокій і навіть розваги - мистецтво, музика, спорт, подорожі. У кожної людини свої уявлення про те, які цінності позначаються своїм шматком сиру, чому і намагається знайти його, вірячи в те, що буде щасливий. Коли добиваємося його, дуже скоро звикаємо, прив'язуємося до нього, а при втраті панікуємо, губимося, сприймаємо це як удар долі.
Айн Ренд "Атлант розправив плечі" (1957)
«Атлант розправив плечі» - найзначніший твір у творчості цієї чудової письменниці, перекладений на багато мов світу. Потрапив на 6 позицію в списку бестселерів «The New York Times» уже через три дні після початку продажів і залишався в списку лідерів протягом двадцяти одного тижня! У своєму відомому у всьому світі творі Айн Ренд приділяє велику уваги проблемам вічного протистояння геніальності і бездарності, головним двигунам розвитку людства - виробництву, творення і творчості, і людям, що призводять їх в рух - «атлантам». Неперевершений стиль автора, в якому вигадливо переплітаються фантастика і реалізм, утопічні і антиутопічні ідеї, притягує увагу читача і тримає його в напрузі з першого до останнього рядка роману. У цій книзі Ви не знайдете жодної посередньої відповіді, ні єдиної прописної істини, кожна думка тут - знахідка, відкриття, неповторна в своєму роді. Читати всі 3 книги і не відволікатися!
Адріан Сливоцький "Мистецтво творення попиту" (2011)
Адріан Сливоцький пропонує радикально новий підхід до аналізу попиту, підкріплений численними практичними прикладами, який буде цікавим не лише для бізнес-спільноти, але й для громадських активістів, урядовців, директорів неприбуткових організацій та інших майбутніх новаторів. Попит - один з небагатьох економічних термінів, про який всім відомо. Попит породжує пропозицію. Коли зростає попит - відбувається ріст - створюються робочі місця, економіка розквітає, а суспільство процвітає. Так виглядає в теорії. Все звучить доволі просто, проте насправді, майже ніхто не розуміє природу попиту, включаючи власників бізнесу, топ-менеджерів та політиків, які намагаються стимулювати попит та задовільняти його. «Мистецтво творення попиту» - це книга, яка шукає ключі до питань звідки ж виникає попит, і як ми можемо його контролювати. Враховуючи, що цей геніальний чоловік за походженням є українцем, рекомендую перечитати усі його книги.
Немає коментарів:
Дописати коментар