четвер, 22 травня 2014 р.

Молоді Мільйонери (частина 2)

Чим займаються жителі планети Земля? До якої категорії належиш ти? Чи входиш ти до 400 млн. підприємців?! А якщо ні - то чи хочеш?
Я вже писав статтю про молодих мільйонерів яка включила в себе 9 найвідоміших молодих мільйонерів. Маючи трішки часу щоб пошукати, а ось є ще якісь цікаві та круті ідеї, вийшла ось така підбірка. Надіюся читаючи ці статті ви розумієте, що жоден з цих бізнесів не був реалізований дітьми мільйонерів, а просто мав хорошу ідею, креативний підхід, наполегливість та елементарні навики фінансової грамотності. Звісно, що різниця між цими молодими людьми і нами з вами полягає лише в відсутності мотивації. А також, підібране навколо нас оточення. Ця стаття про наступну партію - 10 молодих підприємців, які заробили свій перший
мільйон на інноваційних стартапах.

Антон Володькін (Anton Volodkin), агрегатор музичних блогів
Росіянин за походженням, 14 років тому Антон Володькін разом з батьками переїхав з Москви до Нью Йорк. Шість років тому, в 17 років, Антон зробив Hype Machine - агрегатор музичних блогів. За словами Володькіна, ідея створення агрегатора відвідала його під час роботи в компанії Brainlink, де єдиним способом розслабитися була музика. Знайти нову музику було досить складно, і хлопець вирішив розібратися з цим раз і назавжди - написати технологію, яка сама шукає музику в цікавих музичних блогах. До цікавих, до речі, не відносяться блоги лейблів і самих артистів - це було б занадто просто. Відвідуваність проекту - понад мільйон унікальних відвідувачів в місяць. У січні 2010 року проект став партнером SoundCloud - це надало блогерам можливість отримувати доступ до свіжих треків.
Даніель Гомес Іньігес (Daniel Gomez
Iniguez), преси вичавки масла для дизельного палива
Даніель - власник компанії Solben, що розробляє і виробляє преси для вичавлювання олії з рослин, щоб робити дизельне паливо. Розробку продукту Іньігес почав ще в школі. Перший продаж приніс $ 150 000: половину відразу, щоб побудувати прес, половину після доставки.
А тільки за перший рік існування мексиканська компанія Monterrey вклала в бізнес Даніеля трохи більше $ 1 млн.



Фрейзер Доерті (Fraser Doherty), виробництво і продаж варення  

У 2002 році, у віці 14 років, Фрейзер почав виготовляти варення на кухні своїх батьків за рецептами бабусі. Тоді його клієнтами були сусіди і шкільні друзі. До 16 років виробництво варення досягло настільки великих обсягів , що молодий чоловік був змушений піти зі школи , щоб мати можливість працювати повний день. У 2009 році його підприємство отримало дохід в 1,2 мільйона доларів.Примітно, що Доерті є єдиним штатним співробітником компанії. На даний момент обсяг продажів Superjam становить близько 50.000 банок на місяць, а його статки оцінюються від 1 до 2 мільйонів доларів. 


Джульєтт Бриндак (Juliette Brindak), розважальний портал для дівчаток
20-річна студентка Вашингтонського університету Джульєтт - генеральний директор розважального інтернет-проекту для дівчаток 8-13 років Missoandfriends.com. Сайт з віртуальними іграми, тестами, чатами і віртуальним персонажем Міс Про знаходиться на третьому місці за популярністю в категорії ресурсів для дівчаток. Вперше Джульєтта намалювала свою героїню Міс О в 10 років. Пізніше з'ясувалося, що персонаж подобається не тільки їй, але і подругам, - і виникла ідея зробити спільноту для своїх друзів в інтернеті. Сьогодні ресурс щодня відвідує близько мільйона чоловік. Сьогодні в компанії 10 осіб, всі вони працюють віддалено. Джульєтт доводиться управляти всім без відриву від навчального процесу. Бізнес Miss O оцінюється в 15 мільйонів доларів.

Ян Пуркаястха (Ian Purkayastha), імпорт трюфелів
 У віці 15 років, Ян Пуркаястха вирішив зайнятися імпортуванням трюфелів, а потім організував власні продажі трюфелів за ціною до 12 тисяч доларів за 1 кілограм у різні ресторани і магазини. Ян Пуркаястха жив і зростав в Х'юстоні. Будинок його розташовувався в місті Фейєтвілль, штат Арканзас, США. Імпортування трюфелів було досить складним завданням, тому що імпорт контролюють аж чотири різних федеральних відомства, і тому, що кожного разу доводилося придумувати спроби для того, щоб спробувати обігнати час: у трюфелів термін зберігання всього лише сім днів. Але Ян Пуркаястха зміг і дуже швидко відкрив власний перший розплідник трюфелів в штаті Арканзасі, США. А у його власної компанії з продажу позначки доходів наблизилися до 1 мільйону доларів. Ян Пуркаястха створив власний бізнес, що постачає делікатеси за 4 тисячі доларів за всього лише один кілограм у найкращі ресторани країни, в якій він проживає. Ян Пуркаястха може виробляти приблизно півтори тонни трюфелів на рік і забезпечувати тільки ними всіх клієнтів одного Нью-Йорка. А адже в списку його клієнтів є і дуже знамениті ресторани, в тому числі й ті ресторани, які мають трьох зоряний рейтинг, за версією ресторанного рейтингу Мішлена. «Tartufi обмежена» - саме так називається кампанія, в якій він почав свій власний бізнес, коли йому було йому всього лише 16 років. За допомогою покупок і продажів трюфелів у всесвітньому Інтернеті він зміг переїхати в Нью- Джерсі з Арканзасу в серпні минулого року. А на даний момент його бізнес продовжує розвиватися: контролюється випуск практично до 70 кілограм будь-якої продукції щотижня; 70 відсотків займають поставки абсолютно свіжих трюфелів, а 30 відсотків займають поставки трюфельного масла.

Девід Карп (David Karp), блог платформа Tumblr
Сьогодні творцеві і керівникові найпопулярнішої блогової платформи - Tumblr - 26 років. Він виріс на Манхеттені, змінив кілька шкіл і закінчив навчання на дому. У 14 років Девід стажувався у телепродюссера та аніматора Френка Сейберта, потім працював консультантом з програмного забезпечення в інтернет-проекті для молодих батьків UrbanBaby. У 2006 році, у віці 19 років, Карпо кинув роботу і створив власну платформу для мікроблогінгу. У серпні 2009 року журнал BusinessWeek назвав його найкращим молодим підприємцем у сфері IT. Зрозуміло чому - сервіс дуже популярний. За даними ComScore, у липні 2011 року Tumblr зібрав 13 мільйонів унікальних відвідувачів (в одних тільки Штатах). У жовтні 2011 року тут завів свій блог президент США Барак Обама.



Джеймі Мюррей Уеллс (Jamie Murray Wells), продаж окулярів
Коли 21-річний студент університету Джеймі Мюррей Уеллс спробував у 2004 році купити пару окулярів за рецептом, в його голові народилася ідея бізнесу. Приголомшений ціною на окуляри в $ 300, Уеллс вирішив кинути школу і пустити свій студентський кредит ($ 2000) на те, що потім перетворилося на Glasses Direct, що базується в Лондоні онлайн-рітейлера.
За перший рік існування дохід компанії перевищив $ 2 млн. До 2010 року виручка компанії досягла $ 5 млн, число співробітників - 70 осіб, а залучені інвестиції - $ 34 млн.


Майкл Фурдик (Michael Furdyk), інтернет реклама
У 1996 році 16-річний Майкл запустив MyDesktop.com - сайт про комп'ютери, - в підвалі батьківського будинку в передмісті Торонто. На його сайті було повно рад, які Фурдик вишукував у чатах в мережі. Там же він познайомився зі своїм однолітком Майклом Хейменом з Австралії. Незабаром MyDesktop.com вже приносила $ 60 000 на місяць рекламного доходу від замовників на зразок Microsoft. У 1999 році Фурдик, Хейман і третій партнер продали сайт компанії Internet.com більше ніж за $ 1 млн.

 Мілан Тешовіч (Milun Tesovic), музичний сайт, інтернет реклама
У 2002 році, коли Мілану було 16, він запустив музичний сайт, де просто для розваги збирав тексти своїх улюблених пісень. Через два роки він вирішив перетворити це в бізнес. Сьогодні база даних Metrolyrics.com включає 2 млн пісень, а компанія з 20 співробітників заробляє на продажі реклами. Виручка досягла $ 1 млн в 2007 році, коли Тешовічу був 21 рік.





 
Блейк Аарон Росс (Blake Аарон Росс), браузер Mozilla Firefox
Аарону Россу 24 роки, і його біографія - класична історія героя покоління гіків. Свій перший сайт Росс зробив у 10 років. А вже в15 працював в компанії Netscape (поєднуючи роботу з навчанням у школі), і там познайомився з Дейвом Хевіттом - спільно колеги створили браузер Mozilla Firefox в 2004 році. На той момент йому було всього 19 років. Сьогодні Росс продовжує працювати в Mozilla Foundation, але займається і іншими проектами, зокрема він працює на Facebook директором по продуктах. Сьогодні Mozilla Firefox - розповсюджується безкоштовно і другий за популярністю браузер у світі. Наприклад, у липні 2011 року його ринкова частка склала 27,95 %.

Немає коментарів:

Дописати коментар