понеділок, 28 квітня 2014 р.

Молоді Мільйонери (частина 1)

Досі шукаєте роботу? Ця стаття переверне Твою свідомість з ніг на голову і ще витре ноги об те що залишилося. Звісно що сам дослідження таке не проводив, але мені було цікаво - а хто ці люди, які змогли стартанути змалку коли страху ще немає, а молодечі амбіції готові перевернути світ навколо себе. І, як виявилося, багато журналів та інших проектів теж шукали таких людей. Перечитавши багато різних статей, зупинюся напевно окремо на людях, які мене вразили і дуже мені сподобалися. Скоріш за все хоч вони не вчилися фінансової грамотності, не відвідували майстер класи по бізнесу, але були дуже креативними, створили правильне оточення і звісно ж мали дуже серйозну мотивацію. Думаю, що це і є основні чинники успіху.  Навмисно не брав до уваги заробляючих мільйони спортсменів і артистів, так як стаття стосується бізнесу в чистому вигляді. Також не включав "золоту молодь", яка не займалася самостійно бізнесом. Цікавлять мене саме підприємці до 22 років, які заробляють солідні суми. А також ті люди, розмір статку яких не становить таємниці. Чому так? Як виявилося, мільйонери, які починали справу з підпорою у вигляді батьківських грошей, не успадковують ділової хватки своїх батьків. І історія сучасного бізнесу цілком це доводить. Звичайні люди до 22 років тільки отримують вищу освіту, але деякі до цього часу вже стають мільйонерами. Вашій увазі пропонується короткий огляд деяких з мільйонерів, що заробили свій перший мільйон раніше, ніж їм виповнилося 22 роки. Отже,
поїхали.
Реймонд Лі (Raymond Lee), продаж футболок
Будучи учнем старшої школи, Реймонд Лі проходив практику в Китаї. Повернувшись до Каліфорнії, Лі замовив футболки для тенісної команди прямо з Піднебесної. Поступово він сколотив капітал в 2200 доларів і створив онлайн компанію Ooshirts.com, яка займалася продажем футболок. Зараз у нього три співробітники, і за 2010 рік була виручка понад 600 тисяч доларів. За словами Лі, цього року він планує довести рівень продажів до 2 мільйонів доларів. Примітно, що його компанія обійшлася без зовнішніх інвестицій. Реймонд навіть не торкається до зробленого товару. Весь його бізнес - це онлайновий конструктор, який допомагає розробити дизайн футболки і передати його виробникам. Навіть відправкою товару займається виробник, а не сам Реймонд. Правда, у зв'язку з розширенням бізнесу зараз Реймонду довелося все-таки найняти першого працівника на повну ставку, щоб відкрити телефонну лінію підтримки.

Андрій Терновський (Andrew Ternovskii), чат для спілкування Chatroulette
Сервіс Chatroullete - інструмент для спілкування з незнайомими випадковими людьми зі всього світу за допомогою відеочатів - став справжнім хітом кінця 2009-2010 р. Спочатку на ньому збожеволіли на Заході, потім хвиля захлеснула Росію. Тут-то і з'ясувалося, що створив хіт 17-річний московський школяр на ім'я Андрій. Просто так, з домашнього комп'ютера, за три дні. У 2010-му розгорнулося справжнє полювання за хлопцем: американські гіганти мріяли з ним зустрітися і закликали до Європи, інвестори змагалися за честь вкластися в проект (оцінюючи в $ 50 млн). В інтерв'ю Forbes Терновський розповідав, що заробляє на рекламі близько $ 1500 в день. Від інвестицій підліток у підсумку відхрестився - навіть інвестору всього інтернету Мільнеру відмовив. Про що згодом пошкодував. 


Ешлі Кволс (Ashley Kvols), дизайн і оформлення персональних сторінок MySpace, реклама на власному сайті
Приклад 14 -річної американки досі вражає багатьох. Коли бум соціальних інтернет-мереж тільки починався, 14-річна Ешлі Кволс помітила, що багато її друзі прагнуть урізноманітнити свої особисті сторінки в системі MySpace. Кволс захоплювалася графічним дизайном, а простіше кажучи, малюванням, тому створити веселий і яскравий фон для персональної сторінки в мережі MySpace для неї не становило жодних. Тоді-то Кволс і створила на вісім доларів, позичених у матері, свою інтернет-сторінку, на яку стала викладати різноманітні готові оформлення - шпалери для сторінок MySpace. За даними Yahoo кількість заходів на сторінку в 2007 р. перевалило за один мільйон на день. І, що особливо важливо для рекламодавців, у ресурсу, завдяки зусиллям Кволс, склалася своя чітко обмежена аудиторія - підлітки, причому переважно жіночої статі. З такої якісної і великою аудиторією Кволс вдалося швидко знайти компанії, які захотіли розмістити рекламу на сайті. У 2007 р. її інтернет - сайт Whateverlife вийшов на річний рівень доходу в більш ніж $ 1 млн, притому що початкові інвестиції в проект склали $ 8.
Джейсон Брайан (Jason Brian), автомобільний сайт
Після того, як Джейсон Брайан закінчив школу, а було це влітку 2008 року, він вирішив почати працювати в департаменті маркетингу фірми, яка торгує власними автомобілями в штаті Флорида. Джейсон Брайан прекрасно розумів те, що майбутнє маркетингу полягає у всесвітній павутині, а саме в інтернеті. «Я зміг виявити те, що всього за половину вартості у мене виходить подвоювати результат, при цьому я лише купую рекламу онлайн, а потім оптимізую пошукову видачу», згадує Джейсон Брайан. За три роки Джейсон Брайан зі своїх особистих заощаджень витратив менше 10 тисяч доларів, і все заради того, щоб створити власний сайт, спрямований на допомогу звичайним споживачам у пошуку своїх машин. «Autocricket.com» почав заробляти хороші гроші, а при цьому він усього лише продавав інформацію про клієнтів виробникам машин і торговцям . І вже через шість місяців після того, як сайт був запущений, він привернув увагу інвесторів, які вклали у справу 250 тисяч доларів. У 2009 році виручка з звичайного сайту склала 1.2 мільйони доларів, а Джейсону Брайану було всього лише 22 роки. А в 2010 році вона досягла позначки аж 6 мільйонів доларів.  
 Кетерін Кук (Catherine Cook), соціальна мережа MyYearbook
Закінчуючи школу, 15 -річна Кетерін разом зі своїм 17-річним братом вирішили запустити безкоштовну онлайн версію щорічного альбому випускників. У 2005 році, умовивши старшого брата проінвестувати їхній проект, запускається соціальна мережа MyYearbook.com. У 2008 році творці домовилися про партнерство з виробниками ігор Arkadium - і на радість користувачів соціальної мережі в ній з'явилися flash - іграшки. Пізніше ресурс обріс real - time чатами, зручними для тих, хто грає в командах. На даний момент у проекті зайнято близько 45 чоловік і, завдяки рекламі, що розміщується на сайті, орієнтованому на молодь від 11 до 17 років, дохід становить $ 4,1 млн. MyYearBook, звичайно, не переміг (та й не прагнув ) Facebook та інших гігантів свого сегменту. Тим не менш, це третя за величиною соціальна мережа в Сполучених Штатах, яка заробляє на рекламі, віртуальній валюті усередині ігор і платних глобально. У 2009 році компанія заробила $ 20 мільйонів. У листопаді 2011-го проект був куплений соціальною мережею Quepasa за $ 100 мільйонів.
Адам Хілдрет (Adam Hildreth), маркетингове агентство, програмне забезпечення
У 1999 році, коли Адаму Хілдрет з Англії було всього лише 14 років, він вирішив запустити абсолютно нову соціальну мережу. Приблизно в цей час «Coca -Cola» і компанії на зразок неї почали використовувати учасників їх мережі у фокус-групах, які повинні були розробляти маркетингові стратегії, які будуть спрямовані на молоде покоління. Адам Хілдрет почав служити керуючим директором агентства «Dubit Limited», і провів на цій посаді цілих чотири роки. Таким чином, коли Адаму Хілдрету було всього лише 19 років, BBC вже стала називати його одним з двадцяти найбагатших підлітків по всій Великобританії. А його приблизні статки становили десь 2 мільйони фунтів. У доларах це приблизно 3.7 мільйонів. У 2005 році цей молодий чоловік вирішив запустити свій новий проект, який би поширював особливе програмне забезпечення, а воно, у свою чергу, дозволяло б захистити дітей в Інтернеті від педофілів. Цей проект і є останнім підприємством Хілдрет. «Crisp Thinking» розвиває онлайн- технології, які забезпечують захист дитини в мережі Інтернет. А так же компанія працює в тісній співпраці з інтернет провайдерами та організаціями з захисту дітей, розробляючи рішення, які зможуть забезпечити захист дитини при виході з онлайн режиму.
Джошуа Дзябяк (Joshua Dziabiak), продаж квитків онлайн 
У віці 18 років, а було це в 2005 році, Джошуа Дзябяк вирішив продати першу власну хостінгову компанію для Інтернет сайтів, яка називалася «Mediacatch», за суму трохи більше 1 мільйона доларів. На отримані гроші він прикупив новенький «Mercedes», а також телевізор з плоским екраном. Гроші, що залишилися він інвестував в абсолютно нові підприємства. У їх числі був і «Showclix». Це web сайт, який допомагає концертним залам, коледжам, культурним центрам, а також іншим майданчикам у продажі квитків онлайн, а також в касах і по телефону. У 2009 році він залучив приблизно 1 мільйон інвестицій, а його компанію вже оцінили в 2.75 мільйона доларів. «Showclix» бере з абсолютно будь-якого продажу квитків 7-15 відсотків, а збори з цих квитків принесли йому 9 мільйонів тільки за минулий рік.



Кемерон Джонсон (Cameron Johnson), плюшеві іграшки та листівки, подарунковий бізнес

Вразивши уяву не тільки своїх батьків, а й усіх, хто його знав, свою першу справу Кемерон запускає в 9 років, створюючи запрошення на вечірку своїх родичів. Слава про хлопчика росла, і до 11 років Кемерон вже мав у своїй скарбничці кілька тисяч доларів. У 12 років молода людина викуповує за $ 100 колекцію ляльок своєї сестри і перепродує її в декілька разів дорожче на аукціоні eBay. За зароблені гроші, Кемерон оптом купував плюшевих ведмедиків і продавав їх на eBay, а також на своєму сайті Cheers and Tears. Так він заробив перші 50 тисяч доларів. У 13 років він створив сервіс My EZ Mail, за допомогою якого користувачеві надавалася можливість переслати електронні листи на певну адресу, при цьому особисті дані одержувача залишалися в таємниці. Через два роки цей проект почав приносити юному бізнесменові близько 3000 доларів щомісяця, завдяки рекламі. У 1997 р. зі своїми друзями Джонсон створює рекламне агентство в Інтернеті, і до 15 років на його банківському рахунку знаходилися суми вже в $ 300.000-400.00. У 15 років Джонсон створив сайт CertificateSwap.com, на якому люди могли продавати онлайн свої подарункові сертифікати. Завдяки невеликій комісії сервіс став популярним і в 2004 році був поданий за «шестизначну цифру» Тоді Джонсону було 19 років і до моменту закінчення школи стан випускника перевищив $ 1 млн.
Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg), соціальна мережа Facebook
Ця людина - приклад того, як хлопець зі звичайної сім'ї стає засновником багатомільйонного бізнесу. Він є власником значної частини акцій створеної ним компанії, вартість яких дорівнює приблизно трьом мільярдам доларів. З чого почався його бізнес? Будучи студентом Гарвардського університету, він запустив комп'ютерну соціальну мережу Facebook прямо зі своєї кімнати в університетському гуртожитку. Згодом Facebook став шостим за відвідуваністю сайтом світу: приблизно сімдесят мільйонів чоловік кожен день заходять на сайт під своїм акаунтом. Але це була його перша успішно реалізована ідея. До цього, варто відзначити його інтерес до програмування, ще в школі він разом з другом написав програмку для MP3-player Winamp, яка дозволяла комп'ютерам аналізувати музичні переваги користувача. Після розміщення програми в Інтернеті для вільного доступу Microsoft був готовий заплатити за «музичну шкатулку» не менше двох мільйонів доларів, але творець ухилився від угоди під приводом «не продається натхнення». Зрештою, Марк прийшов до висновку, що його захоплення програмуванням може стати справою усього життя. На той момент він не думав про мільйони, але успіх, все ж, не обходить наполегливих і обдарованих людей.

Далі буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар