четвер, 27 березня 2014 р.

Менше сміття - більше користі

Почну з того що підбірка не моя. Зараз дуже модним є "копіпастинг" тому я навіть не впевнений що вкажу першоджерело, так як дві ідентичні статті були знайдені на adme та lookatme. А google індексує ще кілька варіацій. Дуже актуальним є питання екології. А те, як свою креативність проявили різні дизайнери, то це просто вражаюче. Як відомо, третина всіх відходів, які ми викидаємо на смітник, - це упаковка від продуктів харчування: коробки, пакети і обгортки. У більшості своїй це яскраві, але абсолютно даремні речі, від яких ми поспішаємо скоріше позбутися. Є можливість використовувати їх для якихось інсталяцій чи творчих рішень. Але упаковка може бути зовсім іншою - корисною і полегшує людям життя. Приклади такої упаковки наведені в цій збірці.

Пляжка з льоду
Влітку освіжаючі напої з льодом стають як ніколи актуальні. Ось тільки лід можна знайти не скрізь і не завжди. Coca-Cola вирішила цю проблему кардинальним способом - розлила свій напій у пляшки з льоду. З метою гігіенти і щоб не обморозити пальці, на крижану тару надівається червоний браслет з логотипом Coca-Cola.

Компактна упаковка для сендвічів
Упаковка, яка складається гармошкою від компанії Eat & Go - це студентська робота Ольги Гамбарян, Діани Гібадуллін, Олександра Кіщенко, Андроніка Полоза. Дуже зручно їсти на ходу - обгортка зменшується по мірі зникнення вмісту.
 Банка-миска для чіпсів
Дизайнер Dohyuk Kwon придумав, як дістати чіпси з дна циліндричної банки. Щоб не нахиляти упаковку, коли чіпси досягли критичного рівня, до якого неможливо дотягнутися, він запропонував трансформувати банку в миску. Після видалення стягуючого елемента циліндра, виконаний з стислого паперу, модернізується в фігурний посуд.
 Цінники свіжості
Японське агентство дизайну To-Genkyo розробило інноваційні цінники на м'ясні продукти. Вони показують покупцеві свіжість того чи іншого товару. Цінники змінюють колір залежно від виділюваного м'ясними продуктами аміаку. З їх допомогою легко визначити, наскільки свіжий товар лежить на прилавку.

 Сирний олівець
Компанія The Deli Garage випустила сир Пармезан у формі олівців по три штуки в упаковці зі стрижнями різного смаку - трюфель, песто і чилі. Точилка, з допомогою якої можна натерти сир прямо в тарілку, додається. Мірна шкала на упаковці підказує, скільки сиру необхідно додати в те або інше блюдо, і яка кількість калорій міститься в кожному з них.
 Масло
Порційна упаковка масла і дерев'яний ніж «2 в 1» від дизайнера Yeongkeun. Зручно використовувати в дорозі.
 Ребристий скотч
 Не потрібно більше болісно шукати кінець стрічки і намагатися підчепити його нігтем. З такою упаковкою легко відзначити і знайти відрізаний краєчок. Правда, в масове виробництво ця ідея поки не пішла.
Пакетики для ланчу
 Якщо ви переживаєте за збереження ваших бутербродів в офісному холодильнику, то можете упакувати їх в пакетики «з цвіллю». Не товарний вигляд не викличе апетиту у колег. Розумну упаковку придумав інженер і дизайнер Шервуд Форлі з Лос-Анджелеса.
Банка з двома кришками
Ще один винахід Шервуда Форлі. У такій економічній упаковці ні крапельки варення або гірчиці не залишиться на дні.
Сирний пропеллер
 Порізати сир акуратними скибочками - велике мистецтво, підвладне справжнім асам. В упаковку сиру «Captain John» дизайнери Галима Ахметзянова і Павло Чуйкін вбудували ніж. Невеликий поворот пропелера і сир нарізається тонкими пластинками.

Упаковка-кулька
Упаковка-кулька для соєвого сиру тофу або для японських пудингів виготовлена ​​з еластичного матеріалу, який легко змінює розмір. Варто лише проколоти упаковку зубочисткою - і від неї залишиться тільки маленький шматочок гуми.
 Подвійний пакет

От би все насіння і горішки продавалися в таких. Щоб було куди складати лушпиння.
 

 Тримач для стакана
Тримач «Take out» придумала дизайнер з Канади Мелісса Клутьер. Він зроблений з картону безклеєвим способом. За допомогою тримача гарячу склянку легко переносити однією рукою, не боячись обпектися. Крім того, в тримачі є спеціальні отвори для формочок з вершками.
Пачка проти куріння
Зловісний і простий концепт - сигаретна пачки в формі труни. Автори вважають, що подібна упаковка може стати альтернативою написам «Куріння вбиває» і лякаючим картинкам. Дизайн тютюнової компанії RJ Reynolds.
 Натуральні соки
 Японський дизайнер Наото Фукасава створив упаковку для соків, імітуючу шкірки фруктів. Все зрозуміло без зайвих написів.

Немає коментарів:

Дописати коментар