суботу, 20 серпня 2016 р.

Почати знову PRO

Оригінальна назва: Почати знову PRO

Автор: Ростислав Романів
Вік: 10+
Кількість гравців: 2-6
Час гри: від 60 хв. і до 240 хв.

ЗНИЖКА 300 грн. і ПОДАРУНОК! кожному, хто замовлятиме гру від мене ;)

Весела та повчальна психологічна тренінг-гра "Почати знову Pro" наповнена подіями із різних сфер життя, таких як: Кар'єра, Сім'я, Розваги та Щастя.
Визначаєте найактуальнійше питання по пріоритетності, ставите собі запит і проходите ігровий шлях до вирішення і переусвідомлення. Граючи в гру з тренером Ви можете почути багато порад і отримати відповіді на питання, які вже давно Вас цікавлять. Але якщо Ви не психолог, а гра з тренером Вам задорога? Ви можете купити гру для себе і грати її в колі друзів, знайомих та просто випадкових людей. Від цього ефект буде не гірший!

Моя особиста оцінка: 7/10

Віднести цю гру до якоїсь категорії мені дуже тяжко. Я б сказав неможливо. Механіка кидання кубика і пересування на вказану кількість клітинок (тобто ви не приймаєте в грі взагалі ніякого рішення) ніяк не впливає на ігровий процес. Я б сказав швидше що це просто спосіб відволіктися від роздумів на кілька секунд, тому не переживайте. Комунікативний ефект в грі дуже сильний: піднімається якась теза або задається питання, гравець дає свою відповідь, інші гравці можуть дати ще якісь додаткові питаннячка з цього приводу і все. На шкалі чи в результативності це ніяк не оцінюється, швидше просто додаткова інформація для гравців і поле для роздумів. Протягом партії таких питань визріває все більше й більше, гарний майданчик для того щоб поділитися своїми цінностями, послухати інших і щось та й переосмислити самому собі. Тут немає змагального ефекту(не треба збирати більше монет, швидше рухатися по полю ніж інші, давати довшу відповідь і т.д.) тому один з основних ефектів настільної гри пропадає. Це і перетворює її в тренінг, з ігровими елементом, а не в гру, з навчальним ;) Не дуже мені подобається якість виконання деяких компонентів (фішечок і поля), але автор обіцявся поправити в наступному виданні ;) Успіхів і розвитку грі!



Якщо хочеш знижку в 300 грн. + ПОДАРУНОК книги з мотивацією - заповнюй анкету!

Немає коментарів:

Дописати коментар