Про А. Сливоцького не буду багато писати. Хто хотів - вже знає хто це, а хто ще не знає, але цікавиться - google Вам в поміч. Коротко розповім про його книгу "Мистецтво творення попиту". Як на мене, то кожен стартапер, прогресивний менеджер, підприємець, та й навіть сумлінний виконавець повинен прочитати цю книгу. Ідеальний варіант: тримати її на видному місці на робочому столі та регулярно заглядати в неї, щоб подивитися чи не збився з шляху.
Я не хочу, щоб мій огляд книги будь-яким чином впливав на думку інших, заслуговував чи не заслуговував овацій, критики і т.д., це більше моя думка і прихована рекламна кампанія книги: чому її варто придбати ;) (чесне слово, Видавництво УКУ та LvBS мені не платять за це))
Отже, почну з структури. "Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців" написано дуже і дуже послідовно. Читаючи, в тебе жодного разу не виникаэ питання, а що це? так як пояснення чогось нового ы не зрозумылого точно було в попередній главі. Сливоцький підходить до питання попиту дуже різносторонньо, і як приклади використовує самі різноманітні компанії: від Zipcar (екологічний проект про оренду автомобілів) до Tetra Pak (компанії, яка розробила пакування, яким
користується весь світ). Введення в попит проходить через роздуми про магнетизм продукту, карту проблемних точок, потім про задній план, який створює та чи інша компанія своїми продуктами, імпульс і т.д. Все логічно структуризовано, і постійно теоретична інформація перебивається конкретними прикладами великих компаній. І не просто в вигляді приклада, що така і така компанія в такому році зробила те то і те, а реально описом проблеми, можливими шляхами вирішення і конкретним вирішенням і результатами як цього було досягнуто. Переклад дуже м'який та легко читається. Немає важкої побудови речень, використання непотрібних зворотів, термінологій та лексики. Не впевнений, що книгу можна купити десь, крім УКУ тому даю адресу: м. Львів, вул. Хуторівка, 35а, ауд. 302, 322, Львівська Бізнес Школа УКУ (LvBS).
«Творці попиту – це люди, які вміють дивитися на світ очима та емоціями покупців. Вони постійно експериментують на ринку, аби розуміти думку споживача. А основне,творці попиту розуміють, що без захвату та ентузіазму працівників у підприємстві, не можливо викликати захват у покупців», – таку думку висловив один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту у відеозверненні під час презентації україномовного перекладу його книги. Хочу додати також і відео:
Немає коментарів:
Дописати коментар