четвер, 20 березня 2014 р.

Курс "Мистецтво перемоги" від Адріана Сливоцького

Нарешті! Останній набір на курс "Мистецтво перемоги" від провідного фахівця сучасного менеджменту Адріана Дж. Сливоцького. Ходять чутки що це остання можливість послухати в Україні курс від топ-мислителя в області менеджменту. Його курс складається з двох днів інтерактивного навчання, після чого слідуватиме три місяці дистанційного навчання та підведення підсумків з автором курсу. Для слабонервних, слабаків, та людей без стержня і сили волі прохання далі не продовжувати читати. Програма розрахована на власників, керівників вищої ланки та менеджерів середньої ланки з високим потенціалом зростання та вже проводилася у таких компаніях: IBM, Federal Express, AT&T, Samsung, Microsoft, Hyundai, Nike, Royal Bank of Scotland, Telefonica, 3M, Johnson & Johnson, Bank of America, Philips, Bombardier, Vodafone, а
також для компаній лідерів з Дубаї, Абу Дабі, Кувейту, Філіппін та Гонгконгу.
 Курс «Мистецтво перемоги» змушує бізнес-лідерів під іншим кутом подивитися на те, як насправді відбувається творення цінності в компаніях, галузях промисловості та економіці загалом, а також забезпечує систематичний процес і набір інструментів для тих, хто хоче досягти успіху у мистецтві творення цінності.
Основна мета всього курсу полягає у розвитку безкомпромісного та незалежного стилю мислення. Програма отримала надзвичайно високі оцінки від учасників. Тим не менше, складова індивідуального навчання є набагато важливішою, ніж самі лекції.  Саме вона розвиває ментальні навички, що застосовуються у бойових мистецтвах, які є необхідними для досягнення майстерності золотого трикутника творення цінностей:
-Цінність бізнесу
-Етичне (моральне) лідерство
-Соціальні / громадські цінності
Лекції мають дуже інтерактивний характер. За ними слідує ретельно розроблена та структурована програма індивідуального навчання, яка є нетрадиційною, творчою, цікавою та насиченою. Дуже, дуже насиченою. Програма триватиме 3 місяці після завершення курсу, де кожен учасник отримає індивідуальні завдання, з якими він буде працювати протягом 12-ти тижнів. Після завершення Адріан Сливоцький знову приїде до Львова для того, щоб провести follow up з учасниками.
Програма включає в себе багато додаткового читання  українською та англійською мовами, а також виконання особливих завдань, які можуть бути застосовані у Вашому бізнесі. Програму можна проходити індивідуально або в управлінських командах. Автор рекомендує, щоб більша частина роботи була проведена в управлінських командах, оскільки командний підхід:
а) сприяє отриманню результатів швидше
б) приносить набагато більше задоволення
в) є унікальним способом побудувати сильнішу та ефективнішу команду

В результаті проходження програми учасники отримають основні навички переможців, які вони пропрацюють у таких шести темах:
Тема 1. Міграція цінності: Як і чому ринкова вартість (капіталізація) переміщується від старих бізнес-моделей до нових бізнес-моделей? Як компанії можуть краще прогнозувати і реагувати на зміну пріоритетів клієнтів і зробити радикально кращу роботу для клієнта?
Тема 2. Бізнес моделювання: Те, як ми розробляємо наш продукт або послугу має велике значення. Те, як ми плануємо наш бізнес, має набагато більше значення. Це може спричинити зростання цінності нашої компанії від 3 до 10 разів. Які основні інструменти бізнес-моделювання?
Тема 3. Що трапляється при зіткненні чотирьох індустрій?: Коли стикаються різні галузі, прискорюється процес міграції та зростання цінності.  Що ми можемо дізнатися від переможців у цій новій грі? Як їхні ідеї можуть зробити мій бізнес сильнішим?
Тема 4. Попит: Які компанії є кращими  у створенні нового попиту? Які з їхніх практик є індивідуальними та невідтворюваними, і які з їхніх практик я можу перейняти і застосовувати для створення нових переваг для мого бізнесу?
Тема 5. Історія бізнесу та етика: Які з ключових подій, що відбулися в період між 1860 і 1930 мають безпосереднє відношення до мого бізнесу сьогодні? Чи можете Ви бути моральним лідером і при цьому створювати кращий бізнес у світі? Як так трапилось, що багато з найкращих підприємств сьогодення побудовані найкращими моральними лідерами? Що вони знають такого, чого я не знаю?
Тема 6. Асоціація лідерів: Яке найкраще перетворення промисловості було коли-небудь реалізовано? Це було зроблено одним лідером чи об’єднанням лідерів? Якою є моя особиста модель лідерства? Наскільки вона може змінитися/вдосконалитися у наступні 12 місяців?

Курс викладається англійською мовою із забезпеченням синхронного перекладу українською мовою.

Перед проходженням курсу Адріан Сливоцький рекомендує прочитати такі книжки:
«Міграція капіталу», Адріан Сливоцький (Value Migration)
«Зона прибутку», Адріан Сливоцький (The Profit Zone)
«Мистецтво війни», Сунь Цзи (The Art of War by Sun Tzu)
«Ілліада» (рекомендований переклад 1978 року Бориса Тена)
«Титан: життя сера Джона Д. Рокфеллера», Рон Чернов (Titan: The Life of John D. Rockefeller)
«Meet You in Hell» Les Standiford
«New and Improved» Richard Tedlow
«Мистецтво творення попиту», Адріан Сливоцький (Demand), видавництво Львівської бізнес-школи УКУ, 2012

 Довідка
Адріан Сливоцький, член Дорадчої ради LvBS, один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління, партнер компанії Oliver Wyman, увійшов до п'ятдесяти світових бізнес-мислителів, а також у топ 25 бізнес-консультантів. Адріан Сливоцький є автором багатьох новаторських книг-бестселерів, таких як «Зона прибутку» (The Profit Zone), про які журнал Business Week зауважив, що «рідко-коли – якщо взагалі коли-небудь – експерти настільки майстерно аналізували стратегії керівників, що вдавалося створити уроки, на яких може навчатися будь хто». Він опублікував багато праць, в т.ч. статті у газеті Wall Street Journal і журналі Harvard Business Review, виступав за спеціальним запрошенням на Світовому економічному форумі у м. Давосі, на конференції керівництва Microsoft, на форумі керівників журналу Forbes і конференції керівництва журналу Fortune.
Минулого року Адріан Сливоцький видав свій черговий бестселлер Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It. Українською мовою книгу видала Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) під заголовком "Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців".

Дата: 10-11 квітня
Місце: Львів, вул.Стрийська 29 (Новий корпус УКУ)

Вартість курсу:
Індивідуальна ціна - 9400 грн (без ПДВ)
Команда з 5-ти осіб  - 39400 грн (без ПДВ)
Команда з 10-ти осіб - 69400 грн (без ПДВ)

При реєстрації до 21 березня надається знижка 5%.
Учасникам та випускникам Key Executive MBA, Спільноті LvBS, учасникам корпоративних та довготермінових програм LvBS надається додаткова знижка 10%

Для реєстрації звертатися до:
Остапа Луцишина
olutsyshyn@lvbs.com.ua, +38-032-2409958, +38-067-6731876
Анастасії Гірняк
ahirnyak@lvbs.com.ua, +38-032-2409958, +38-067-6731876

Немає коментарів:

Дописати коментар