середа, 19 березня 2014 р.

Конференція "Ріст в умовах нестабільності"


Як на мене дуже крута акція, на яку рекомендую всім потрапити. Відбуватися буде у великих містах України. Безкоштовна практична конференція для малого і середнього бізнесу «Зростання в умовах нестабільності». Конференція – результат єдиного рішення ведучих українських спеціалістів з управління, маркетингу, продажам і фінансам. Мета - підтримання малого і середнього бізнесу, як основну продуктивну силу в країні, в період економічної та соціальної нестабільності. Ключове вирішення – зробити участь в конференції абсолютно безкоштовною. Для того, щоб кожен керівник і працівник будь-якої компанії, який виявить бажання, мав можливість відвідати захід. Заради досягнення цього проекту всі спікери і експерти конференції не тільки інвестують свій час, але і вкладають власні кошти на проїзд та проживання. Каво-перерву та інформаційну підтримку будуть здійснювати волонтери.
 «Це неймовірний приклад самоорганізації продуктивних сил в складні час», - говорить Ярослав Трофімов, автор ідеї і продюсер конференції. Мета організаторів – дати інструмент бізнесу на період «зараз». Зберегти максимальну кількість  виробництв, допомогти втримати свої позиції, не скорочувати персонал та не підвищувати ціни на продукцію. Вони впевнені, що
в складний для нашої країни час, практичні знання зможуть суттєво допомогти людям. Для реєстрації необхідно перейти за цим посиланням


 Конференції відбудуться:
14 березня в м.Києві (вул. Лагерна 30-32, Університет «КРОК»)
15 березня в м. Одеса (вул.Маразлієвська 1/20, готель «Чорне море»)
22 березня м.Львів (пл.Ринок 1,  Львівська мерія)

Програма конференції:

9:00-10:00
Реєстрація учасників. Ранкова кава.
10:00-11:00
Маркетинг порятунку бізнесу.
Андрій Длігач. Генеральний директор «AdvanterGroup»

11:00 — 12:00
Стратегія бузнесу в умовах нестабільності.
Ірина Примак. Власник компанії «Do Marketing!», консультант зі стратегичного маркетингу, м. Київ
11:30 — 11:45
Створення сайтів та інтернет-магазинів, які будуть продавати.
Нікіта Семенов. SECL Group, CEO

12:00 — 13:00
Управління грошовими потоками та система контролю.
Тетяна Герасімова. Керівник консалтингового агенства «Ведіс»
11:45 — 12:30
Прості інструменти інтернет-аналітики.

Дарія Шигаєва. Стратегічний директор групи компаній «Smartica», Україна.

13:00 — 14:00
Збільшення доходу в умовах кризи.
Олександр Варламов. Власник консалтингової компаніі "БизнесФорвард Одесса" та співвласник «ОЛИМПИЯ, Центр Активного Отдыха»


12:30 — 13:15
Ефективне використання соціальних мереж.
Ольга Ларіна, незалежний PR-консультант, SMM-експерт.
13:15 — 14:00
Позитивний SMM на варті бізнесу.

Русфет Кадиров. Керівник відділу інтернет-маркетингу.

13:15 — 14:00
Позитивний SMM на варті бізнесу.

Русфет Кадиров. Керівник відділу інтернет-маркетингу.
14:00-15:00
Обід в форматі консультацій: кожен експерт за своїм столом спілкується зі слухачами.


15:00 — 16:30
Практикум. Залучення працівників в прийнятті управлінських рішень.

Наталія Карпова. Консультант, бізнес-тренер, ТоР-фасилітатор. Експерт з управління персоналом MBA-програми Бізнес-школи Львівського Інституту менеджменту.
Наталія Павлова. Генеральный директор студіі розвитку  «SMARTTIME», ТоР – фасилітатор.
15:00 — 16:00
Малобюджетний маркетинг та організація повторних продажів.

Дмитро Роденко. Директор компанії «Международная Маркетинговая Группа Украина».
16:00 — 16:30
Інтернет на варті відділу продажів.

Антон Воронюк. Керівник академії інтернет-маркетингу  «
WebPromoExpert»

16:30 — 17:15
Управління персоналом в умовах кризи.
Анна Зайцева, практикуючий HR, бізнес-тренер, співзасновник HR-Кав'ярні.
Оксана Щур, практикуючий HR, бізнес-тренер, співзасновник HR-Кав'ярні.

16:30-17:30
Партизанські продажі.

Дмитро Золотухін. Незалежний експерт з інформаційно-аналитичного забезпечення бизнесу та економічної безпеки.

17:15-18:00
Керування конфліктами у компанії.
Константин Дроздов. Керуючий партнер «Дроздов & Партнеры»

17:30 — 18:00
Навіщо клієнту віддавати вам свої гроші?
Володимир Науменко. Партнер компанії Mark&Sales, викладач в «Школе Белых Продаж»
18:00 — 18:30
Вільна квота квота - управління

18:30 — 19:00 – перерва на каву
19:00 — 20:00
Видатні компанії зростають під час кризи.
Ярослав Трофімов. Спеціалист з брендінгу та стратегічного маркетингу, бізнес-консультант. Засновник та керівник компаніі «inspire metamarketing».

Немає коментарів:

Дописати коментар