середа, 17 лютого 2016 р.

Social Network

Оригінальна назва: Social Network

Видавець: Braingames
Автор: Brian Gomez
Вік: 8+
Кількість гравців: 2-6
Час гри: близько 30 хв.

Дуже простий і швидкий паті гейм, який симулює сучасні соціальні мережі. Завдання гравців: створювати власні профілі, постити картинки, створювати альбоми, організовувати конкурси і т.д. Дізнавайтесь нове про своїх друзів, будь креативними щоб зробити свій профіль кращим і перемогти в грі!



Моя особиста оцінка: 6+/10
І хоч гра справді є цікава, гамірна, в неї чудово зіграєш кілька партій і посмієшся з друзями, однак вона не є грою, в яку ти готовий грати ще і ще. Дуже швидко проїдається обмежений функціонал механіки, соціальні мережі в яких ми і так проводимо багато часу переслідують нас вже навіть у настільних іграх. Картинки виконані дуже просто і насправді враховуючи велику кількість повторень, то гра так справді складається з неповного десятка однакових карт які повторюються і мають різні кольори. Також, мене трішки зачіпає коли в комплектації гри правила йдуть одразу на кількох мовах. Я відчуваю, що мене тільки що намахали і зажали навіть на повноцінну локалізацію - просто одинакові комплекти для продажу порозсилали всюди куди могли. Та, вам може здатися що я дуже негативно налаштований до цієї гри, проте це зовсім не так. Вона мені дуже подобається через механіку одночасного ходу всіх гравців: це дозволяє замкнутим в собі людям легше розкриватися. Також, гра має в собі елементи розвитку ораторського мистецтва і креативності, де Вам потрібно переконувати всіх гравців і впливати на їхнє прийняття рішень: "Дати йому Like чи ні"?! Гарна гра, прості правила, просте виконання - відповідно і дуже помірна ціна.


Немає коментарів:

Дописати коментар