Думаю, багато в кого особисті амбіції з часом приведуть до свого власного "малого" бізнесу. Це не я писав, а висновки кількох різних експертів, і їхні особисті поради, як рекламувати малий бізнес, адже правила гри і реклама тут зовсім інша. 5 порад, які використовуватиму в майбутньому і сам. Стаття з якогось мотиваційного пабліку, переклад любительський ;)
1. Виключіть «брендову» рекламу
Ви не Coca-Cola, не Unilever, не HP і не BMW - так навіщо ви копіюєте цих титанів ринку? Нікому не цікаві ваші логотипи і рекламні слогани на пів сторінки - вони не продають. Назва вашої компанії на пів екрану в телевізійній рекламі теж не збільшить продажі - приберіть його.
В малому та середньому бізнесі бажання «бити по площах» і копіювати гігантів обходиться занадто дорого. У вас немає восьмизначних рекламних бюджетів в доларовому вираженні, у
вас немає того величезного запасу міцності, який є у цих компаній. І головне - у вас немає права на помилку, це може коштувати вам бізнесу. Тоді яку рекламу використовувати?
2. Будуйте свою рекламу за принципом маркетингу прямого відгуку
Відгук по кожному вашому рекламному повідомленню, по кожному каналу доставки цього повідомлення до цільового ринку повинен бути виміряним. Секрет успіху в маркетингу - це виміри і контроль. Вам необхідно знати, який ROI (return on investments - повернення інвестицій) по кожному повідомленню. Якщо ви вкладаєте долар, а витягаєте десять - ця реклама працює. Якщо ви вкладаєте десять доларів, а витягаєте два - цю рекламу необхідно виключити з вашого маркетингового арсеналу. Велика помилка багатьох компаній полягає в тому, що вони навіть не знають, яка реклама у них працює, а яка - ні.
3. Одне повідомлення - одна ідея
Наведу показовий приклад з життя того, як не треба робити. Нещодавно по радіо почув рекламний ролик: «Компанія Роги & Копита пропонує послуги з встановлення супутникових антен Триколор ТВ. Потрібні монтажники, досвід роботи, зарплата висока. Також здається офісне приміщення за адресою .... Телефон: ... »
Можна подумати, що компанія бере участь у конкурсі «Знайди самий бездарний спосіб викинути рекламні гроші на вітер».
Не намагайтеся впихнути в свій рекламний блок більше, ніж одну ідею! Сформулюйте одне помітне маркетингове послання для вашої цільової аудиторії і постарайтеся донести його максимально соковито у вашій рекламі. Намагаючись вбити одним повідомленням відразу кілька зайців, ви розпилюєте свої маркетингові зусилля. У результаті такої «економії» ефективність вашої реклами падає нелінійно, і ви втрачаєте гроші.
4. Якщо ваш ринок - всі, то ваш ринок - ніхто
Не намагайтеся продати всім підряд. Чим ширша мережа, тим більші в ній дірки. Замість цього чітко визначтеся, хто ваша цільова аудиторія і сфокусуйте ваші маркетингові зусилля саме на ній. Якщо ніша вибрана, легше вашому потенційному покупцеві ідентифікувати себе у вашому маркетинговому повідомленні. Реакція, яку повинна викликати ваша реклама в розумі цільового споживача: «О! Та це ж про мене! »Тоді й продавати вам буде набагато легше. Я сказав «продавати»? Прошу пробачення. Тоді і купувати вашому потенційному споживачеві буде набагато простіше. Адже люди не люблять, коли їм продають - люди люблять купувати.
5. Концентруйтесь на вашому ринку, а не на медіа
Велика помилка багатьох підприємців, яким раптом «приспічило» порекламуватись - концентрація на рекламному каналі. «Де б мені ще пустити рекламу?» - типове питання типового бізнесмена. Якщо ви не знаєте, кому саме ви продаєте (цільовий ринок) і якщо у вас немає переконливого повідомлення для вашого ринку - краще потратьте ваші рекламні гроші на лотерейні квитки або на покер. Там у Вас більші шанси ;)
Немає коментарів:
Дописати коментар