четвер, 29 січня 2015 р.

#проектПЕРФЕКТ мій EVS. Тиждень 12-13

Я приїхав з України. Мені неймовірно не вистачало цієї поїздки. Я дуже багато чого хотів відвідати, побачити, встигнути зустрітися, тому пробачте з ким не встиг, і дякую тим хто приділив мені трошки свого часу. Всі головні болі, переживання зникли, лікар приписав пару пілюль, аналізи прекрасні - тому я щасливий. Сама поїздка почалася чудово, і цей тиждень не є вийнятком. Почну з кордону. Пролетіли за 40 хв. На польській стороні був просто неймовірно крутий чувак. Після його епатажного входу в автобус, і прохання заколядувати йому, інакше ставить департацію, весь автобус колядував Святу Ніч, і ще якусь польську колядку. [я, як завжди, коли не знаю слів, співаю "...вісім-сорок-вісім-сорок..."]. Нагадування! Вивчити польську колядку! Ніколи не знаєш де вона може тобі пригодитися ;) Потім почав перевіряти людей, і тут було не менш весело. Мало того що він це зробив досить швидко, буквально на пару хвиль довше ніж завжди, він встиг з кожним
пожартувати і підняти настрій собі і всім. Найсмішніший випадок: бере паспорт і на весь автобус.
- Oh, pani z Lugantska.  Jestes separatysta!!!
І головне так голосно, і це не звучало як питання, а як ствердження. Звісно, що жіночка українською не могла ні слова сказати, пробувала щось російською, а він тільки посміхався і казав що нічого не розуміє. А потім коли пограничник відійшов, її чоловік почав тихенько так казати: - Тебе ж гаварили, надо по-украински розговаривать. Ну все, теперь нас депортируют. І так на повному серйозі вони сиділи і не рухалися поки не пороздавали всім паспорти)
На перший ж день мав зустріч з серйозним органом в Польщі, який перевіряв мене як особу весь цей час. Про що говорили, що хотіли і що за орган казати не буду, бо не воліли так, але скажу що я впевнений, що в нас в країні цей самий орган, працює напевно зовсім не так... А це дуже шкода(
Це ж наша безпека, як громадян. Якусь реформу б туди і переформувати, чи шо? Або ж може я не знаю, але принаймні від знайомих іноземців не чув щоб їх перевіряли.
Приїхала Роксолана, почалися підготовки до нового року. Точніше, як тут кажуть, Сильвестра. Звідки походить свято? Папа римський Сильвестр I народився в III столітті в Римі в християнській сім'ї. Про життя цього Святого проповідника відомо дуже мало, але одна легенда дійшла до наших днів через багато століть. Згідно з цією давньою легендою, в 314 році нашої ери, Святий Сильвестр зловив старозавітне чудовисько - морського змія Левіафана. У католицькому середовищі вважалося, що в 1000 році цей біблійний монстр вирветься на свободу і тоді настане кінець світу. Однак, стараннями Святого Сильвестра цього не сталося, Сильвестр врятував світ від біблійної катастрофи. У цій легенді об'єдналися образ Сильвестра I, який вбив дракона в 314 році, і Сильвестра II, який вважався магом, що протистоїть підступам диявола, папа римський в 999-1003 роках.
У річницю завершення мирського життя Сильвестра I, католики віддають йому молитви і шанують цей день, як «День Святого Сильвестра». Католики вбираються у святкові маскарадні костюми і називають себе Сильвестр-Клаусами (жартівливий каламбур від Санта-Клаус). Останній день року так і називають - «Сильвестром» і запитання «Куди збираєшся на Сильвестра?», по суті означає «Де плануєш відзначати Новий рік?».
Люблін на Сильвестра танцював! По місту було організовано 4 танцювальних площадки різних стилів музики: scena swing/jazz, scena alternatywna, scena hip-hop/reggae, scena salsa. Встигли за ту ніч обійти всі, десь встигли навіть трохи потанцювати, десь подивитися на п'яну молодь, а десь почути кілька останніх слів пісеньки і  побачити тільки прощальні слова ведучих. В будь якому разі, святкування Сильвестра в Польщі проходить з такою ж кількістю п'яних і цікавих осіб, але в цікавіших форматах, ну і звісно з більшим рівнем безпеки. P,S, Біля
кожної сцени були автомобілі міліції і швидкої.  Якщо б була колись можливість - рекомендую спробувати!
Після Сильвестра прийшов час наших Різдв'яних свят. Католики вже своє все відсвяткували, а ми тільки починали. Святкували ми в отця вдома, тому було дуже цікаво і пізнавально особисто для мене, так як я ніколи не святкував Різдва ніде інде, як в бабусі. Взагалі в нас є така традиція коли вся родина з'їжджається до бабусі, і Різдво і Пасху ми завжди святкуємо там. А тут, я почув купу нових колядок, спробував цікавих страв, відчув як це Різдво в іншому оточенні, та й взагалі, дуже багато чого мав можливість спробувати і побачити. Та найприємніше це те, що поряд була Роксолана, і незмінна річ Різдва, хоч і я був далеко від рідних - Вифлеємський Вогонь Миру.



Немає коментарів:

Дописати коментар